ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

كاش ميشد خودت اسمت رو انتخاب كني!!

1391/8/3 10:59
نویسنده : مامان ستاره
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من خوبي عزيزم تقريبا آخراي هفته بيست و سوم بارداري هستم و كم كم دارم وارد سه ماهه سوم بارداري ميشم البته آخراي آبان وارد سه ماهه سوم ميشم خيلي خوشحالم كه داري به جمعمون اضاف ميشي خيلي اين انتخاب اسمت منو عصبي كرده كاش ميشد خودت ميتونستي اسم خودت رو انتخاب كنب ! يه جمله ايي هست هر وقت بهش فكر ميكنم ميبينم خيلي راسته يكي اينه كه نميتوني  پدرو مادر خودت رو انتخاب كني و دومي اينكه اسم خودت رو .اسمهاي قشنگ زياده اما اختلاف نظر من و بابات خيلي شديده  خدا كنه سريع تر به توافق برسيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ي اميرعلي
2 آبان 91 0:17
سلام مامان ستاره جون خوبي؟آلوچمون درچه حاله حالش خوبه؟
بسلامتي وارد سه ماهه ي سوم هم ميشين
انشالاه كه يك اسم خوشمل و زيبا مثل خود آلوچه انتخاب ميكنين و براش ميذارين
من شنيدم كه
گفتن بچه كه بياد اسمش رو هم با خودش مياره حالا صبر كنين تا ببينيم آلوچه جان كدوم اسم رو همراه خودش مياره

نميدونم شايد خدا كنه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 آبان 91 13:35
انتخاب اسم واقعا کار سختیه.من هم موقع انتخاب اسم آرتین داشتم دیوونه میشدم. ولی یه تفاوت با شما داشتم و اینکه همسر گرامی بنده گذاشته بودن به عهده من که البته این هم منو عصبی تر میکرد.


كاش منم به عهده خودم بود به عهده من هستا اما از اون اسمها كه دوست ندارم