ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

يه اتفاق بد

1391/8/22 18:59
نویسنده : مامان ستاره
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم اين روزها حس اينكه وبلاگت رو آپ كنم ندارم ببخشيد خيلي تنبليم ميشه ديروز صبح ساعت 6 يه اتفاق خيلي بدي افتاد ماجرا از اين قرار بود كه دايي علي صبح پرواز داشت و بابايي ميخواست دايي رو برسونه فرودگاه خلاصه بابايي خيلي خسته بود به من گفت بهت زنگ ميزنم بيا پايين در حياط رو باز كن حدود يه نيم ساعتي گذشت با دايي علي تماس گرفتم بهش گفتم چيكار كردي رسيدي وسايلهاتو تحويل دادي، كه يهو بابايي زنگ زدو منم عجله كردم و باسرعت از رو  پله اومدم پايين ،روي دومين پله كه پامو گذاشتم پام سرخورد و تا سه پله اومدم پايين تر كمرم محكم خورد به لبه يكي از پله ها خيلي بد افتادم به حدي كه دندونام محكم به هم خورد به سختي بلند شدم و رفتم در حياط رو باز كردم و زدم زير گريه كه چرا من بي احتياطي كردم باعث شد من اينجوري زمين بخورم خلاصه خيلي تو فكرت بودم تا صبح خوابم نبرد و خدا را شكر اتفاقي برام نيوفتاد خيلي خدارو شكر كردم و همين كه تكون خوردي تو شكمم خيالم راحت شد فقط پشتم خيلي درد ميكنه از همون موقع به بعد ،مخصوصا وقتي ميشينم و ميخوام پا شم خيلي اذيت ميشم اميدوارم اين دوران به سلامتي تموم شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خواهر فرنازجان
22 آبان 91 19:09
وای اخی
انشاله زودتر بهتر بشید
وزود زود این مدت بگذره وآلوچه راببینید




ممنون دوست خوب انشاالله
مريم
22 آبان 91 21:14
اي واي چقدر خدا بهت رحم كرد ستاره جون . انشاالله به سلامتي سپري ميشه . تا درد كمرت خوب نشده حسابي استراحت كن .من هم براي سلامتي دوتاتون دعا ميكنم


سلام مريم جون خيلي اتفاق بدي بود ممنون كه به فكرمي عزيزم
مامی ندا
24 آبان 91 21:42
ستاره عزیزم الهی بمیرمممممم
خدارو شکر به خیر گذشته
خودتو سرزنش نکن
گذشته دیگه

بووووووووووووس عزیزم


مرسي ندا جون
مامان نیره
29 آبان 91 9:10
الهی قربون برم ستاره جون
مواظب باش آخه قربونت برم خودت نمی دونی نباید عجله کنی اونم با اون شکم با احتیاط می رفتی خدای شکر به خیر گذشت فقط استراحت کن


يه وقتايي پيش مياد اما من بايد بيشتر احتياط ميكردم
دخترم عشق من
11 آذر 91 13:37
بخیر گذشته مواظب خودت باش ستاره جون عجله نکن . هیچ چیز مهمتر از سلامتی خودت و بچه نیست .ایشالله این سه ماه هم بخیری و خوشی سپری کنی امیر حسین جون رو از طرف من ببوس


مرسي شيرين جان حتما