ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

چكاپ 30 هفته و شش روزگي

1391/9/18 13:16
نویسنده : مامان ستاره
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق كوچولوي من اين روزها دارم خودم رو براي آمدن پرمهرت آماده ميكنم يه سري از وسايلهايي كه از زمان داداش اميرحسين دارم آمده كردم پتوها حوله ها تشك بالشت همه اينا رو شستم تختتم بايد بگم بفرستنش امروز ويزيت يه خانوم دكتر جديد شدم كه بسيار خانوم جاافتاده و خوش برخوردي بودن و برخلاف دكترهاي ديگه كوچكترين چشم داشت مالي نداشتن و كلا هدفشون سلامتي بود و بس دكترپريوش آل طاها كه بصورت كاملا اتفاقي باهاشون آشنا شدم و قرار شد روز زايمان هم ماه آينده برام تعيين كنن نوبت بعديم 2 دي شد و بهشون گفتم از عمل آپانتيسي كه در بچه گي داشتم وتركيده به همين دليل از وسط شكمم پاره كردن به همون ميزان چسبندگي روده دارم و خودشون هم گفتن براي سزارين اولت هم قطعا و بطور طبيعي چسبندگي خواهي داشت و يك چكاپ براي ماه آخر بهم ميده و گفت به دليل حساس بودن عملم حتما همه چيز طبق برنامه باشه البته اينا به خاطر دقت و حساسيت بالاي خودشون هست توي پرونده هم نوشت عمل با دقت بسيار، و خانوم متديني هم بودن ديگه خيالم از اين بابت راحت شد و امروز 30 هفته و شش روزه كه شما ميوه خوشمزه در دل من جاي داري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سیما
18 آذر 91 16:59
سلام
آخی دکتر علی بابایی بای بای
خوبه که متدینه و از همه بیشتر که داری خودتو آماده میکنی هزینه ی عمل چقد میگیره؟
ما هم بی صبرانه منتظر اومدن نی نی آلوچه هستیم


اصلا مبلغ نگفته سيما خاله
نیره
20 آذر 91 8:16
خوب خدای شکر که دکترت خوبه.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آذر 91 14:11
خدا رو شکر که دکتر مورد نظرت رو پیدا کردی. انشالله به سلامتی فارغ شی ستاره جون.


مرسي عزيزمممم
مریم مامان امیررضا
22 آذر 91 3:18
به سلامتی انشاالله زایمان کنی. برات دعا میکنم دوست گلم


مرسي مريم جون مرسييييييي
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آذر 91 11:37
ستاره جون یه عکس از خودت بذار ببینیم. عاشق خانمهای باردارم.


هههههه خانومهاي گندهههه باشه ميزارم ببيني چقد تركيدم