ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

آشفتگي

1391/9/29 11:03
نویسنده : مامان ستاره
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم هنوز براي من روز شمار اومدنت نرسيده اما خوب اين هفته هاي آخري كلا دير ميگذره كلا انتظار همينجوره هر چي بيشترانتظار بكشي ديرتر بهش ميرسي يه چند مدتيه خيلي شايعات در مورد 21 دسامبر هست از اولش كه شنيدم باور نكردم آخه شايد از لحاظ علمي توي كهكشان يه سري اتفاقاتي بيفته اما خوب كي ميدونه دنيا كي به پايان ميرسه تا اونجايي كه به ما گفتن و ما هم خونديم و...... اينجور نبوده كه يه نفر بياد پيش بيني كنه وهمه چي متلاشي بشه بگذريم كه ديشب خيلي ذهنم درگير شد يه جورايي ترس برم داشت اول به خاطر اينكه بابايي پيشمون نيست و وقتي يه مرد تو خونه نباشه برق هم بره ترسناكه چه برسه به اينكه زمين تاريك بشه وما هم تنها. از لحاظ علمي ميگم زمين تاريك بشه نه اين خرافات و چرندياتي كه پخش ميكنن ولي يه مسئله خيلي جالب بود رفته بودم سوپرماركت يه آقايي يه كارتن شمع خريد مونده بودم كه اين مردم چرا ايقد عجيبن قوم مايا كه خدا نيست ؟؟؟؟!!!! تازه با اين پيشگوييهاي مسخرشون ميلياردها دلار به جيب زدن توريست هاي زيادي رفتن كه از معبدشون ديدن كننهیپنوتیزم همون داستان اصن يه وضعي شدا دلم از بابت داداش اميرحسين ميسوزه تو هم كه تو شكمم جات امنه شنبه نوبت دكتر دارم اون موقع 33 هفته ام ميشه احتمالا براي دو هفته بعد سونو دارم و تاريخ زايمان هم معلوم ميشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحان عسلی
29 آذر 91 11:07
سلام
نگووووووو خواهر این شوشوی منم هر شب میآد یه چیزی می گه دیشب می گفت ایرانم این قضیه ی تاریک شدن زمینو تایید کرده


من كه اخبار چيزي نشنيدم حالا خوبه شوهرت پيشته من كي دارم اگه واقعا زمين تاريك بشه تنها اولين كسي كه سكته كنه منم