ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

چكاپ 32 هفته و شش روز

1391/10/3 9:08
نویسنده : مامان ستاره
321 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز نوبت دكتر داشتم براي چكاپ خوب بار اولي كه با اين دكتره صحبت كردم خيلي بهم قوت قلب داد اصلا نترسيدم ديروز كه باهاش صحبت كردم كلا جا زده بود نميدونم چرا اما خوب يه جورايي اضطراب خودش رو منتقل ميكرد و هي ميگفت همزمان با عمل سزارينت بايد يه جراح عمومي هم باشه خداي نكرده اتفاقي بيفته در مهارت من نيست و از اين حرفها در صورتي كه دكتر قبلي خودم بهم گفته بود خودش به راحتي عمل رو انجام ميده من فقط به اين دليل رفتم پيش ايشون كه بيمارستانهاي ديگه هم بودن خلاصه ديشب زنگ زدم به دكتر قبليم و باهاشون صحبت كردم واگر خدا بخواد قرار براين شد خودشون عملم كنن بيمارستان پيامبران به جاي عرفان مهم دكترمه بيمارستان مهم نيست البته پيامبران هم نيمه خصوصيه و تقريبا با عرفان يكي هست آخرش ببينم چي پيش مياد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 دی 91 10:15
عزیزم انشالله هرکی میخواد عملت کنه با موفقیت پشت سر بذاری. تو و نی نی نازمون هم سلامت باشید.


مرسي گلم
نیره
11 دی 91 7:31
سلام نگران نباش خدا بزرگه واقعا بیمارستان مهم نیست اصلا دکترت باید خوب باشه.
دخترم عشق من
11 دی 91 9:13
سلام ایشالله عملت با موفقیت انجام بشه و هم خودتون و هم نینی گلت سالم باشید ... برات از ته دل دعا میکنم


مرسي عزيزم
مریم مامان امیررضا
18 دی 91 16:24
ای بابا . به دلت بد راه نده.مگه چه کار می خوان بکنن؟ توکل به خدا انشاالله به خوبی پیش میره عزیزم
مامان ثنا و ثمین
24 دی 91 17:34
توکل به خدا کن عزیزم.همه چی رو بسپار دست خودش
نیره
25 دی 91 7:37
سلام خوبی ؟کجایی؟پیدات نیست درگیر فسقلی هستی ؟


سلام عزيزم حسابي درگيرم بخدا ولي به يادتونم