ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

حاضر شدن

1391/10/30 12:59
نویسنده : مامان ستاره
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم ديروز ظهر با كمك داداش اميرحسين جون ساك بيمارستان رو حاضر كردم البته يه سري وسايلهايي رو كم دارم كه اونا رو تو اين هفته حتما تهيه ميكنم ديشب دل درد گرفته بودم اونم دل درد بنفش كه اصلا  دل دردم خوب نشده و هنوز دارمش منتها كمتر از ديشبه خودمم نميدونم كه اين انقباضه يا نه؟هرچي هست پيچ ميده خدا كنه زودي اين دو هفته تموم شه،بابايي هم صبح ساعت 11 رفت بندرعباس من موندم و تو و داداشي به قول اميرحسين البته شما آلوچه تو دل من خوابي هنوز بيدار نشدي

وسايلي كه ميخوام با خودم ببرم البته يه مقداركي كمه

ايشالا به سلامت دنيا بياي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سیما
9 بهمن 91 10:18
ایشالا به سلامتی زایمان کنی خواهر کوچیکههه