ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

اسمممممممم

1391/11/4 20:44
نویسنده : مامان ستاره
432 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم تا الان نامي نداري يعني من انتخاب كردم بابايي هم همينطور كه من با بابا سيامك مخالفم پس اون منتفيه اما يه چيز جالب كه توي پستهاي قبلي داداش اميرحسين هم گفتم اينه كه اميرحسين خودش برات يه اسم انتخاب كرده و به همه هم ميگه من يه داداش دارم داداش آلوچه اس ،اسمش هم پويانه خودم يگبار به اين مسئله فكر كردم كه اون اسمي رو كه اميرحسين ميگه بزارم اما خوب باز برگشتم بر سر خونه اول خودم همون اسمي كه دوست دارم البته الان لو نميدم چي انتخاب كردم چند مدت پيش عمو حميد بهم گفت من اگه جاي شما بودم اسمي رو كه اميرحسين ميگه رو ميزارم خيلي خاطره ميشه وقتي داداشش بزرگ شه بگن كي اسمت رو انتخاب كرده بعد خودش بگه داداش بزرگم وقتي من تو شكمم مامانم بودم منو با اين اسم صدا ميكرده خيلي خاطره قشنگي ميشه كه اميرحسين 5 ساله براي داداشش اسم انتخاب كرده خودم زياد از اسم پويان خوشم نمياد اما بدم هم نمياد اما با پيشنهاد عمو حميد موافقم آخرش ببينم چي ميشه همين الان هم ازش ميپرسم اسم داداشت چيه ميگه پويان حتي به مربي مهدش هم همين رو گفته خيلي جالبه كه حتي كسي با اين نام توي كلاسشون نبوده پرس و جو كردم حتي سالهاي قبل هم كسي نبوده با اسم پويان،واميرحسين خيلي به اين اسم تعصب داره من بهش ميگم اميرحسين يه اسم ديگه بزاريم ميگه نههههه بزاريم پويان هفته آينده اسمت معلوم ميشه ديگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سودی
5 بهمن 91 3:12
وای ستی من از حالا استرس دارم وای به حال تو چیزی دیگه نمونده به اتاق عمل اما ایشالا به خوبی و خوشی نینی بدنیا میاد نترسیا به روزای خوش فک کن
مامان ریحان عسلی
9 بهمن 91 10:14
سلام منم بی صبرانه منتظرم بیا خصوصی
مامان ریحان عسلی
9 بهمن 91 10:15
حذفش کن تیکش یادم رفت


حواسم بود
مامان نیره
11 بهمن 91 9:54
سلام ستاره جان
می دونم تو اتاق عملی و تا چند ساعت دیگه یه عشقه دیگه بهتون اضافه می شه پیشاپیش و پساپس تبریک می گم بهت انشاء اله روزای خوبی داشته باشین. ببوس پویان و امیر حسین عزیز


سلام نه الان دارم ميرم عزيزم
نی نی توپولی
13 اسفند 91 7:09
آخر سر اسمشو انتخاب کردی؟؟خوش نام باشه...ارمیا (بسیار عالیه)