ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

دارم ميرم بيمارستان

1391/11/11 10:23
نویسنده : مامان ستاره
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممم ني ني عسلم من الان دارم حاضر ميشم برم بيمارستان خيلي كار دارم همش ناتمومه الان زنگ زدم بيمارستان گفتن بايد تا ساعت 1 و نيم بيياي براي بستري شدن همه كارام در هم شد آرايشگاه نرفتم فردا صبح به خانواده سه نفري ما ميپيوندي عزيزم داداش اميرحسينم پيشم نيست به بابايي گفتم نره امروز مهد بردش دلم براش تنگ ميشه نگرانشم اما خدا را شكر مامانم هست مواظبش اينم از آخرين آپمون توي دوران بارداري دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتون دارم فرشته هاي منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سودی
11 بهمن 91 14:06
آخی نی نی داره میادددددددددددددددددد
دخترم عشق من
14 بهمن 91 11:05
دعا میکنم که هم خودت و هم پسر خوشکلت فردا به سلامتی از بیمارستان مرخص بشید .... پیشاپیش 4نفره شدن خانوادتون رو تبریک میگم .. از طرف من گل پسرای نازت رو ببوس
مامان نیره
15 بهمن 91 13:18
به سلامتی