ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

چكاب 36 هفته

1391/12/19 11:54
نویسنده : مامان ستاره
477 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز رفتم مطب دكتري كه قراره منو عمل كنه براي چكاپ ،خلاصه قبلش يه سري جرياناتي پيش اومد كه دوست ندارم اونا رو وارد وبلاگت كنم دوست دارم فقط از خوبيها بنويسم اين خانوم دكتر كه ما الان يه دو ماهي هست باهاش آشناشديم بسيار خانوم مهربوني هستن و بعد از كلي تحقيقاتي كه كرديم وهمه در مورد ايشون نظر مثبت كه داشتن از كارش هم خيلي تعريف ميكردن و همه ميگفتن بسيار دكتر خوبي هستن ايشون،اول قرار بود من برم بيمارستان پيامبران و خود دكتري كه زير نظرشم وداداشي رو هم دنيا آورده منو عمل كنه كه من واقعا بهش اعتماد دارم واينكه بسيار دكتر مهربوني هستن اما خوب با همسري صحبت كردم و خودم به اين نتيجه رسيدم كه همين دكتر رو انتخاب كنم و ايشالا همه چي حله فقط زياد استرس دارم ديشب هم كه رفته بودم مطب خانوم دكتر گفتم احساس ميكنم كه حركات بچه كم شده يه نامه داد اورژانس بيمارستان ميلاد و ما رفتيم اونجا براي چكاپ آزمايش ادرار دادم و يه سونو و يه نوار قلب از بچه كه خدا را شكر همه چي عالي بود فقط فشارم خيلي يه وقتايي ميره بالا ديشب 16 روي 7 بود كه داشت قلبم از جا كنده ميشد از بس استرس دارم و هي به خودم تلقين كنم

 

اينم نوار قلبت پايني نوار قلبته و اون خطهاي بالا حركاتته پزشك اورژانس ميگفت بيچاره فوتبال بازي ميكنه مامانش ميگه حركاتش كم شده تازه اونم ساعت 1.30 شبببببببنیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)