ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

اولين ماهگرد ارميا البته با تاخير

1391/12/19 11:27
نویسنده : مامان ستاره
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ارميا گلي مامان ببخشيد من اينقدر تنبل شدم و دير برات آپ ميكنم هرچي بزرگتر ميشي خيلي قيافت خوردني تر ميشه خنده هات رو خيلي دوست دارم گريه هات رو هم دوست دارم داداش اميرحسين كه عاشقته اينقدر بوست ميكنه هرچي به داداشت ميگم لپاشو بوس نكن دستشو بوس كن گوش نميگيره همش ميگه دوس دارم لپاشو ببوسم اولين ماهگردت١٢/١٢/٩١ بود مبارك پسركم .چند روز پيش بردمت درمانگاه ماهان براي پايش همه چيزت خوب بود خدا را شكر.

ارميا يك ماهه

عكس يك ماهگيت

ارميا

ارميا در حال بازي البته بازي سه ثانيه اي،فورا گريه ميكني بغلت كنم خيلي بغلي شديا

بعد از سه ثانيه

ارميا 24 روزه

اينم عكس 24 روزگيت وقتي عصباني ميشي بغلت كنم

خواب ناز

اينجا هم 24 روزته بعد از يه حمام دلچسب يه خواب ناز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ریحان عسلی
19 اسفند 91 11:33
salam azize khale mashal che bozorg shode azizom
نی نی توپولی
21 اسفند 91 15:03
نازی ... خاله بخورتت آخه حمومش هم بردی !!! دیگه چرا گریه؟؟
مریم مامان امیررضا
28 اسفند 91 16:37
هزار ماشالله . مامانی زودتر بیا از خاطره زایمانت بگو ببینیم این آقای خوشگل چطور پا به دنیا گذاشته