ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

دومين ميوه

1391/3/31 9:43
نویسنده : مامان ستاره
472 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصميم گرفتم كه مثل داداشي براي شما هم يه وبلاگ اختصاصي درست كنم نميدونم شما پسري يا دختري ؟با بابايي تصميم گرفتيم يه بار ديگه بزاريم بچه دار شيم بر خلاف اينكه من خودم خيلي از بچه داري و شب بيداري ها ميترسم اما يه حس دارم كه براي بچه دومم خيلي تجربه ها دارم و خيلي خوب از پسش بر ميام.زمان داداشي گلت كه خيلي دوسش دارم نه ني ني وبلاگي بود كه از اولين روز براش ثبت كنم و نه من تجربه ايي داشتم اما در عوض براي شما هم ني ني وبلاگ هست كه از اولين روز كه متوجه شدم باردارم عكس ميتونم بزارم تا زماني كه به سلامتي دنيا بياي.البته تمام چيزهاي داداشي رو نگه داشتما روزهايي كه دكتر رفتم سونوها و.....

ويه چيز ديگه كه شما هم عين داداش گلت توي يه ماه دنيا مياي و حتي روزش هم خيلي خيلي نزديكه به هم وقتي شما دنيا بياي داداشت دقيقا 5 سالش ميشه .

من خيلي دوست دارم دخملي باشيماچ اما يه حس بهم ميگه پسملي؟ در مرحله اولم سلامت باشي از همه چيز براي من مهم تره .كم كم مسئوليت هام خيلي داره زياد ميشه بايد خودم رو براي يه تحول بزرگ آماده كنم

اينم نتيجه baby chek  بعد همون شب به دكترم زنگ زدم و گفتم بيبي چك گذاشتم جوابش مثبت بود و دكترم گفت فردا بيا مطب با مثانه پر منم رفتم مطب پيششون و سونو انجام داديم و ساك حاملگي تشكيل شده بود و حاملگي داخل رحم بود خدا را شكر  دكتر ميگفت حاملگي خوبي داري .خدايا شكرت

ومن الان هفته ششم بارداري هستم.

اينم نتيجه اولين سونوگرافي شما

راستي من هنوز براي وبلاگت اسم انتخاب نكردم بايد بهش فكر كنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
31 خرداد 91 12:24
مبارکه .. ایشالله به سلامتی این دوران رو بگذرونید ..


مرسي دوست خوبم
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 19:43
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سپیده
19 مرداد 91 20:32
ایشالله به سلامتی
مامی ندا
28 شهریور 91 7:38
سلام عزیزم مبارک باشه هم نی نی جدید هم وبلاگ جدیددددددددد

من جز اون کسایی بودم که زودتر از همه خبر دار شدم

ای جونممممممممممممممم امیر حسین چ کیفی کنه با داداششششششششش بووووووووووووس


آره شما جز اولين نفرات بودي عزيزم .
خاله ي اميرعلي
17 مهر 91 21:43
سلام
واقعا خوشحال شدم تبريك ميگم
بسلامتي عزيزم انشالاه كه ني ني فندقيت سالم بدنيا بياد و عكس نازشو تو خونه ي مجازيش ببينيم


مرسي عزيزم