ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

اين روزهاي آلوچه

1391/7/26 9:20
نویسنده : مامان ستاره
204 بازدید
اشتراک گذاری

آلوچه من خوبي اين روزها خيلي داري تو شكمم وول ميخوري خدمتت عرض كنم همچنان بي اسمي يعني من و بابايي به توافق نرسيديم امان از اختلافات نظرررررررخنثی اما خوب بزار باباييت برگرده از سفر كاريش بشينيم يه اسمي رو انتخاب كنيم تموم شه ديگه به درخواست دوستم مامان ارميا يه چندتا از عكسهاي سيسموني كه گرفتم رو ميزارم برات

اون باديه كه شكل گربه روشه ماله زمانيه كه فكر ميكردم دختري

خداييش هم خيلي برات خريد سيسموني كردما اينا يه چنتايشه چقدر هم كه لباس نو مال داداش اميرحسينته اونا هم هست هفته ديگه هم نوبت دكتر دارم ديگه خبر خاصي نيست جز بي اسم موندن شما آلوچه كه بعد از انتخاب اسم اسم وبلاگت هم عوض ميشه .و هرچه روزها بيشتر ميگذره شوق و ذوقم براي اومدن شما پسر خوبم بيشتر و بيشتر ميشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارمیا و ایلمان
26 مهر 91 10:00
ای خدااااااااااااااا. جیگرشو. مبارکش باشه ایشالله. به سلامتی بیادو بپوشه خوشمل بشه.


قربونت عزيزم مرسي دوست خوبم
مامان نیره
26 مهر 91 10:11
سلام حس قشنگیه لباس بخری و کفش و خیلی چیزای دیگه همون حس ولول خوردن تو شکم همون انتظار شیرین می گم واقعا ما دوباره حسش کنی اینکه یه کسی دیگه ای هم باید دوست داشته باشی واقعا ستاره جان می شه تعادل ایجاد کرد ولی این حس که اون یکی یه چیز دیگه س وجود داره ما تو خونه وقتی حرفش می شه تو دلم می گم من هانی یه جور دیگه دوس دارم شاید دومی زیاد محل نکنم.نمی دونم شاید وجود نداره .


فكر ميكني نيره جون وقتي بچه دومت هم وجودش رو احساس كني عاشقش ميشي
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 مهر 91 11:34
خیلی با سلیقه ای ستاره جون. همشون قشنگن. ما همچنان منتظر اسم آلوچه هستیم. به نظر منکه ارمیا هم اسم قشنگیه و هم به امیرحسین میاد. (البته فقط نظرم رو گفتم، فضولی نباشه )


قربونت سعيده جون لطف داري نه من اينطور فكر نميكنم نظرت برام خيلي ارزش داره خدا كنه يه معجزه ايي بشه و همسرم قبول كنه منم خيلي دوس دارم بزارم ارميا
خاله سیما
26 مهر 91 15:48
سلام
به به مبارکش باشه ایشالا به سلامتی و تندرستی بپوشه خیلی خوشگلن من قهوه ایی رو بیشتر دوست داشتم
ای خدا چی میشه سونو گرافی اشتباه کرده باشه


مرسي خواهر راضي ام به رضاي خدا من قسمتم پسر بوده الان هم خيلي خوشحالم
خاله ي اميرعلي
27 مهر 91 15:48
سلامممممممممم
واااي من عاشق لباساي نوزاديم يعني ذوق ميكنم وقتي ميبينمشون
مباركت باشه آلوچه جونم دست مامان گلتم درد نكنه با خريدن اين لباساي خوشمل و زيبا


مریم مامان امیررضا
30 مهر 91 22:38
مبارکه ستاره جون . خیلی دوست دارم عکس نی نیت رو تو این لباسای قشنگ ببینم . انشاالله...



حتما مرسي عزيزم