ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

خريد سيسموني

1391/7/15 10:09
نویسنده : مامان ستاره
294 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم همچنان بي اسميا هنوز با بابايي به توافق نرسيديم خيلي نظرياتمون متفاوته و همش ميگه اسمش مذهبي باشه منم كه كلا اسم ايرانيييي، تازه اسم ارميا و يونا هم بهش پيشنهاد دادم قبول نميكنه ببينم كي آخرش پيروز ميدون نبرد ما ميشه من چون خيلي دوسش دارم خيلي زود عقب نشيني ميكنم اما اين دفعه نههههههههههههه اسم اميرحسين رو دوست داشتم اميرسام بزارم كه نشد لحظه اخر دلم براي بابايي سوخت اخه خيلي به امام حسين ارادت خيلي خاصي داره و منم قبول كردم و گرنه تا آخر اميرسام بود براي همين اسم وبلاگش رو گذاشتم سام من اميرحسين.منم نه اينكه اعتقاد نداشته باشم ،دوست دارم اسم ايراني باشه اعتقادات سر جاي خودش،اما تو رو خودم انتخاب ميكنم من به احترامش اسم يونا  و ارميا پيشنهاد دادما كه مذهبي هم باشه ديگه خودش بايد فكراش رو بكنه سه شنبه رفتم بازار و كلي برات لباس سيسموني و حتي تا يكسالگيت خريدم كلي از لباسهاي داداشت هم هست كه نو هستن اونا رو هم كم كم بايد از تو انباري بيرون بزارم كارام رو نزارم دقيقه نودي خلاصه اينكه با وجودي كه بچه دومم هستي و تجربه بارداري رو داشتم اما وقتي تو شكمم تكونكي ميخوري لباسم رو ميزنم بالا و شكمم رو نگاه ميكنم نیشخند خيلي باحاله حس عميقيه دكترم ميگفت بچه دوم خيلي شيرينه چون يه بار تجربه داشتي و براي اين خيلي آماده تري حس ميكنم كه دارم به حرفش ميرسم تازه بهم ميگفت بزار دنيا بياد اونموقع ميفهمي من چي ميگم من هم تو رو هم داداش اميرحسيني رو خيلي دوست دارم من براي دو تاييتون از جونم مايه ميزارم اين روزها خيلي آهنگهاي مايكل بلتون و جيمز بلانت گوش ميدم خيلي بهم آرامش ميده When A Man Loves A Woman

How Am I Supposed To Live Without You،Missing You Now اين آهنگهاي مايكل بلتون رو خيلي خيلي دوس دارم بهم آرامش ميده .داداش اميرحسين وقتي دنيا اومده بود يه سري آهنگهايي رو كه خيلي تو زمان بارداريم گوش ميدادم وقتي براش ميزاشتم عكس العمل نشون ميداد آروم ميشد خيلي برام جالب بود كه براش اون آهنگها آشنا بودن تازه وقتي به حرف اومده بود از بس آهنگ toch my body ماريا كري ميزاشتم تكه تكه ميخوندنیشخندمژه شايد الان يادش نباشه ديگه خيلي وقته گوششون ندادم و ازش ميگزرهلبخند

وشايد شما هم وقتي دنيا اومدي به اين آهنگهايي كه الان گوش ميكنم عكس العمل نشون بديسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق)
15 مهر 91 19:43
سلام عزیزمممممممممممممم
ای جونممم رفتی خرید برای تربچهههههه
عزیزم مبارکش باشه
هر 2 اسمی که انتخاب کردی قشنگههه
ایشالا نامدار بشه تربچه مون
بوووووووس عزیزم


مرسي ندا جون خودم كه مامانه آلوچه ام بيشتر كنجكاوم براي اسم آخرش چي ميشههههه
مامان ارمیا و کسری
16 مهر 91 12:58
ایشالله مبارکش باشه لباساش. عکس هاشو بگذار. من هم چند تا تیکه خریدم. لباس های ارمیا هم نوهه.
چه جالب من هم اسم یونا رو به همسری پیشنهاد داده بودم و قبول نکرد.
ازدست این شوهر ها. تازه هنوز کسری هم به دلش نشسته.


ههههه چه هم عقيده ايم اما امان از دست اين مردها آره وقت كردم عكسها رو ميزارم
دخترم عشق من
17 مهر 91 8:32
ای جونم ... منم هوس بچه کردم . مبارک باشه چیزایی که خریدی ... اسمهایی هم که گفتی خیلی قشنگن . میگن بچه های دوم خیلی ارومترن و راحت تر بزرگ میشن . مطمئنم برای شما هم همینطوره ... خوش بگذره ایام بارداری عزیزم


مرسي عزيزم
خاله ي اميرعلي
17 مهر 91 22:02
سلام خريد سيسموني براي آلوچه جون مباركه ايشالاه كه دوران حامليگيت بسلامت تموم بشه و آلوچه ي خوشمزه لباسايه نازشو تن كنه واااااي كه چقدر ذوق ميكنم وقتي لباساي نوزادي رو ميبينم چه جالب منم قبلا اسم اميرسام رو براي الوچه پيشنهاد داده بودم نگو كه قبلا شما اين اسم رو براي اميرحسين جون انتخاب كرده بودين
سمی مامان امیرین
25 مهر 91 15:24
به سلامتی خوش قدم باشه.امیرحسین شما با امیرحسین من همسن..و خخیلی جالب که اسم امیرحسین منم امیرسام بود ولی بعدا خودم خواستم بشه امیرحسین آخه من مثل همسرتون علاقه زیادی به امام حسین دارم.پسر دوممم آروین بود اما باباش گفت این یکیو من میزارم و گذاشت امیرعلی منم دیگه اصراری نکردم...
نامدار باشن.


مرسي عزيزم موفق باشين