ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

ضربان قلب

1391/7/5 9:59
نویسنده : مامان ستاره
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوبم اين روزها خوب داري تو شكمم ورجه وورجه ميكنيا لگد زدنات خيلي زياد شده از حالا شب ها وقتي ميخوابم چندين بار بيدار ميشم ،ديروز يه اتفاق خيلي جالب برام اين بود كه رفته بودم دكتر منو ويزيت كنه،خلاصه نتيجه غربالگري خوب بود و همه چي كاملا نرمال بود وزنم همون طور كه گفتم چاق شدم از 66 به 71 صعود كردهنیشخند واز ديشب رسما سبزي خوار شدم نميخوام چاقالو بشمخنده خلاصه روي تخت دراز كشيدم براي شنيدن صداي ضربان قلب شما گل پسرم اولش دكتر تا دستگاه رو روشن كرد و گذاشت رو شكمم زودي شنيديم براي يه لحظه  اما داشتيم در مورد عمل تامي تاك صحبت ميكرديم من خنده ام گرفت از يه حرف دكتر خنديدم و دكتر همينجور توضيح ميداد كه چيه و وقتي تموم شد دوباره دستگاه گذاشت تا صداي قلبتو بشنويم گذاشت رو همون نقطه قبليم پايين شكمم سمت راست ، صدايي نيومد همينجور هي با دستگاهش همون پايين شكمم گشت خبري نبود بالاتر اومد نبود يه 3 دقيقه ايي شد كه ميگشت صدايي نبود دكتر گفت ستاره خدا به دادت برسه ها از حالا شيطونهمنتظر آخرش بالاي شكمم اونم سمت چپ پيدات كرد.دكتر گفت داري فوتبال بازي ميكني وروجك خنده تازه دكتر كه خودش در جريان بود اميرحسين چه بلاها سر من آورد گفت يادم مياد اميرحسين خيلي اذيتت ميكرد اما برات از حالا دعا ميكنم اين وروجك تو رو اذيت نكنه و اميدوارم كه پسر خوبي باشيا كه من ديگه طاقت ناآرومي ندارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارمیا و کسری
5 مهر 91 10:17
سلام آلوچه. خوبی؟ ایشالله خوب رشد کنی و صحیح و سالم به دنیا بیای. مامانو زیاد اذیت نکنی ها. داداشت منتظره بیای با هم بازی کنین.


نایسل
5 مهر 91 11:33
برات دوران بارداری خوبی آرزو میکنم گلم


مرسي عزيزم
مریم مامان امیررضا
8 مهر 91 22:22
خدا به دادت برسه مامان خانوم تو سایت امیر حسین جون برات خصوصی گذاشتم. چک پلیز


آره مريم جون اينم پسرا كه حسابي بلا هستن شما هم خصوصي چك كنيد
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق)
14 مهر 91 15:23
سلومممم
خوبی خانمییییییی
ای جونم وروجکککککککککککککککککک
من قهلم ها به من رمز و راز ندادی چلااااااا؟؟؟


عزيزم ببخشيد يادم رفت خصوصي ميزارم برات