ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

يه پسر شيطون

1391/6/18 18:46
نویسنده : مامان ستاره
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم عزيزم بالاخره جنسيتت مشخص شد توي هفته 17 بارداري روز پنجم رفتم سونوگرافي به آقاي دكتر گفتم اول از همه جنسيت رو بگو كه خيلي عجله دارم بيچاره دكتر هم سري بهم گفت كه يه پسر شيطون ديگه هميشه فكر ميكردم بچه دومم دخمل باشه اما خوب قسمت ما اين بود يه پسر شيطون ديگه حالا بايد به فكر يه اسم برات باشم كه به اسم داداش اميرحسين جون هم بياد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مرمر
18 شهریور 91 20:42
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
مامان رومینا
22 شهریور 91 11:50
واااااااااااااااااااااااااای ستاره.خیلی خوشحال شدم ایشالا خودتو وآلوچه ت سالم باشید و بسلامتی زایمان کنی


مرسي عزيزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 شهریور 91 13:45
وای عزیزم خیلی خوشحال شدم. مبارکهههههههه. انشالله به سلامتی. انشالله قدمش براتون خیر باشه.


مرسي عزيزم خيلي لطف داري سعيده جون
مامان نیره
25 شهریور 91 13:05
سلام ستاره جان مبارکت باشه خوشحال شدم ولی باور نمی شه ای دختر بد چرا زودتر نگفتی پس از بی حوصلگیت دلیل داشت و نمی گفتی و انشاء اله صحیح و سالم بدنیا بیاریش .دیگه عیالوار شدین .
فکر کنم یه همچنین اینده ای داشته باشم چون حسین از اول به هم گفته که باید یکی دیگه بیاری .
مواظب خودت باش .


مرسي عزيزم خواستم سوپرايز شين .اين بچه دومي مثل آش كشك خاله استا بايد بياد ديگه
مريم مامان امير رضا
26 شهریور 91 17:17
واااااي چه سورپرايز عاليه . به سلامتي ، مبارك باشه ، خيلي برات خوشحال شدم ، پس بگو تا الان سرت كجا گرم بوده مامان شيطون حتما همه مراحلش رو بنويس شايد ما رو هم هوايي كردي هم آقا كوچيكه هم آقا بزرگه رو ببوس


مرسي مريم جون .آره حسابي سرم گرم شده ها تا اونجايي كه ميشه مينويسم عزيزم ايشالا شما هم ما رو سوپرايز كنيد همين روزها
دخترم عشق من
27 شهریور 91 11:25
سلام عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم که دوباره باردار شدید مبارک باشه ایشالله به سلامتی دنیا بیاد . من خیلی دوست دارم دوباره بچه دار بشم ولی میترسم ... دلم میخواد بچه بعدیم پسر باشه برای منم دعا کن دوست خوبم


اگه لايق باشم حتما دعا ميكنم عزيزم .ممنون شيرين جون ايشالا كه هر چي بخواي همون بشه برات عزيزم
مامان ارمیا
1 مهر 91 13:21
واقعا مبارکه. ایشالله این پسملی هم مثل امیر حسین موفق میشه و سالم به دنیا میاد.


مرسي عزيزم همچنين شما دوست خوبم به سلامتي ني نيتون دنيا بياد
خاله ي اميرعلي
17 مهر 91 21:52
مباركه عزيزم يه پسمل شيطون ديگه ايشالاه كه زايمان راحتي داشته باشي و آلوچه ي خوشمزت زودي بپره بغلت