ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

مهمون داريم

1391/6/9 9:44
نویسنده : مامان ستاره
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر يا پسر گلم اين هفته مهمون داشتم و از اونجايي كه مامانم نميدونه من باردارم و بهش نگفتم براي همين هم تا الان نتونستم سونو برم و جنسيتت بدونم ايشالا هفته آينده بتونم برم .سه شنبه با مامان جون و خاله ستايش و داداش جوني رفتيم بازار واي از كنار سيسموني فروشها رد ميشدم اينقدر دلم ميخواست حالا كه اونجام يه چند دستي بخرم اما نميشد مامانم باهام بود اما گذاشتم يه وقتي كه خودم تنها ميرم بازار يه عالمه خريد كنم خيلي دوست دارم زود نه ماه تموم شه و بياي پيشمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران قلنبه
18 شهریور 91 18:28
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
pani
18 شهریور 91 21:59
سلام خاله جون لطفا کمکم کنید تا تو مسابقه برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه شماره 3 عکس شماره 10 پانی خیلی ممنونم
خاله سیما
3 مهر 91 2:24
چشمانتان روشن
خاله ي اميرعلي
17 مهر 91 21:50
انشالاه كه نه ماه هم به زودي تموم ميشه عزيزم مامان و ستايش جون اومدن چشماتون روشن