ارمیا ارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

ارميا خوشمزه ترين آلــــــــــــــــــــــوچـــــــه

سونوي آخر بارداري

1391/10/28 14:00
نویسنده : مامان ستاره
893 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلممممممممم خيلي خيلي خيلي اين روزها گرفتار بودم و اصلا فرصت آپ كردن رو نداشتم فقط در حد اين بود كه بيام نت يه سربزنم و فورا برم آخرين سونو هم دادم و يه پسر بچه قند عسلي كوشول موشولو البته در مقايسه با داداش اميرحسين ميگم آخرين سونوي اون كه رفتم 3750 گرم وزنش بود وقتي دنيا اومد ماشالا 4 كيلوش بود اما شما كوشولويي 2300 گرم وزنت بود البته نا گفته هم نماند من اصلا استراحتي هم نداشتم و همش بايد به داداشي ميرسيدم ببرمش مهد بعدش كلاس موسيقي بعدش كاراي خونه الان هم نزديكه يك ماهه مهمون دارم مامان جونته ويه سوپـــــــــــــــرايز اين كه قراره بيان تهران زندگي كنن و بابا بزرگت هم به جمع اونا ميپيونده و هركسي زندگي خودش ميكنه خونشون رو رهن دادن و الان هم درگير پيدا كردن خونه هستن البته خيلي خيلي خيلي پولشون كمه براي اينجا اما خوب بهتر از اينه كه بابابزرگت با ما زندگي كنه،اتفاقات خيلي خيلي زياده همشون رو كم كم توضيح ميدم خيلي اين روزها درگيركاراي بيمارستان بودم بالاخره بيمارستان هم مشخص شد خيلي تصميم گيريها شد تا اينكه بالاخره مشخص شد كجا برم

اينم آخرين سونو از وضعيت جنين البته نميدونم تاريخ زايمان سونو با تاريخي كه دكتر محاسبه ميكنه چرا يك هفته اختلاف داره سونو يه هفته عقب تره عكس سونو هم گم شد نميدونم كجا افتاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)